Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Попов О. А. 
Освітні прагнення сучасної німецької молоді як один із факторів підвищення ризику делінквентності в молодіжному середовищі / О. А. Попов // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 83-85 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_25
Наведено визначені в німецькому законодавстві вікові межі молодості, характеристику освітніх прагнень та рівня освіченості сучасної німецької молоді. З’ясовано, що молодими людьми в Німеччині вважаються особи, які не досягли віку 27 років. Водночас про молодіжну делінквентність в німецькому вимірі доцільно вести мову щодо молодих осіб віком від 14 до 21 року. Загалом для німецької молоді притаманні високі освітні прагнення та доволі високий освітній рівень, зокрема 39,1 % 15 - 24-річних осіб мають вищу освіту. Дещо нижчий рівень освіченості характерний для молоді із середовища мігрантів. На основі аналізу наукової літератури встановлено взаємо зв’язок між ризиком делінквентності та освітніми прагненнями й навчальною мотивацією молодих осіб. Приведены определенные немецким законодательством возрастные рамки молодости, характеристика уровня образованности современной немецкой молодежи. На основе анализа научной литературы установлена взаимосвязь между риском делинквентности и образовательными устремлениями, учебной мотивацией молодых людей.The article presents legal framework of youth age in Germany, characteristics of the level of education of the modern German youth. Based on the analysis of the scientific literature it is found out connection between the risk of delinquency and educational aspirations, academic motivation of young people.
  Повний текст PDF - 91.532 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Попов О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Попов О. А. Освітні прагнення сучасної німецької молоді як один із факторів підвищення ризику делінквентності в молодіжному середовищі / О. А. Попов // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 83-85 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Попов Олександр Анатолійович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського