Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Хитра З. М. 
Інтегративний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу / З. М. Хитра // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 74-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_22
Проаналізовано сутність і методологічні засади інтегративного підходу у професійній педагогічній освіті, а також те, як впровадження цього підходу та використання його понять і методів впливає на ефективність реалізації основних дидактичних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу (ЦКС). Аргументовано, що сучасний стан формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів ЦКС можна і необхідно змінити на краще шляхом модернізації його професійної підготовки за умов неперервної професійної освіти. Зроблено висновок про необхідність узгодження змісту професійної педагогічної освіти, її складових на всіх рівнях, перегляду поглядів на технології навчання, які забезпечують готовність майбутнього вчителя до формування в учнів ЦКС. Доведено, що аналіз, синтез та узагальнення інформації, що належить до різних навчальних дисциплін, створюють передумови не тільки для формування цілісного світобачення майбутнього фахівця, але й його світоглядно-методологічної та професійної підготовки. Проанализированы сущность и методологические основы интегративного подхода в профессиональном педагогическом образовании, а также то, как внедрение этого подхода и использование его понятий и методов влияет на эффективность реализации основных дидактических условий подготовки будущих учителей начальной школы к формированию в учащихся целостной картины мира.The article analyzes the essence and methodological principles of the integrative approach in teachers’ training and how its implementation and use of its concept and methods influence the performance of the basic teaching environment training of primary school teachers in the development of students’ holistic world view.
  Повний текст PDF - 92.467 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хитра З.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хитра З. М. Інтегративний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу / З. М. Хитра // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 74-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Хитра Зоя Михайлівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського