Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Покась В. П. 
До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти / В. П. Покась, Я. С. Фруктова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_21
Відображено теоретичні та практичні аспекти фундаменталізації змісту педагогічної освіти як вимоги сьогодення, напряму реформування та модернізації професійної підготовки педагогічних кадрів. Окреслено сучасну нормативно-правову базу, що стосується цього процесу, його теоретико-методологічне підґрунтя, концептуальні положення педагогічної освіти, генералізовані поняття як укрупнені одиниці та ядро її змісту. Зроблено висновок, що фундаменталізація як основа розвитку інноваційної вищої освіти на думку сучасних науковців передбачає: збереження ядра змісту, яке за своєю природою має бути консервативним, формування базових професійних компетентностей, посилення загальноосвітніх компонентів у професійних освітніх програмах, перехід до підготовки фахівців широкого профілю, пізню профілізацію навчання, посилення наукового потенціалу навчальних закладів, створення наукових лабораторій.Рассмотрены теоретические и практические аспекты фундаментализации содержания педагогического образования как требования современности, направления реформирования и модернизации профессиональной подготовки педагогических кадров. Авторами очерчены современная нормативно-правовая база, касающаяся этого процесса, его теоретико-методологическое обоснование, концептуальные положения педагогического образования, генерализированные понятия как укрупненные единицы и ядро его содержания.This article examines the theoretical and practical aspects of the content of fundamentalization of teacher education as a requirement of our time, direction of reform and modernization of vocational training teachers. The authors outline the current legal framework of this process, its theoretical and methodological basis, conceptual position of teacher education, generalized concept of consolidated unit and its core content.
  Повний текст PDF - 100.752 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Покась В.
  • Фруктова Я.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Покась В. П. До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти / В. П. Покась, Я. С. Фруктова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Покась Віталій Петрович (1957–2017) (педагогічні науки)
  • Фруктова Яна Станіславівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського