Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Куцан О. Г. 
Роль музикування у формуванні музичного сприймання молодших школярів / О. Г. Куцан // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_15
Розглянуто проблему формування музичного сприймання молодших школярів. З’ясовано, що рівень музичного сприймання залежить від умінь та навичок, які формуються в процесі безпосередньої музичної діяльності. На конкретних прикладах досвіду музикування в різних системах музичного виховання автор обгрунтовує доцільність застосування такого досвіду за умов сучасної школи. Зроблено висновок, що необхідною умовою музичного сприймання є відповідний рівень розвитку музичних здібностей та музично-слухових уявлень, накопичення яких відбувається в різних формах музикування, таких, як: спів, музично-ритмічні рухи, гра на елементарних музичних інструментах з опорою на практичне володіння основами музичної грамотності. Доведено, що розмаїття форм музикування надає змогу дітям на власному досвіді опанувати абстрактні для них поняття, необхідні для осмисленого сприймання музичних творів під час слухання. Оцінка вивчення досвіду музикування в різних системах музичного виховання, а також впровадження у практику пов’язаних з ним методів навчання могли б суттєво підвищити інтерес до музичної освіти, вплинути на пошук нових концепцій з метою покращання якості музичного виховання.Освещена проблема формирования музыкального восприятия младших школьников. Определено, что уровень музыкального восприятия зависит от умений и навыков, которые формируются в процессе непосредственной музыкальной деятельности. На конкретных примерах авторского опыта музицирования в разных системах музыкального воспитания, обоснована целесообразность его применения в условиях современной школы.The article deals with the problem of the formation of junior schoolchildren’s musical perception. It is found out that the level of musical perception depends on the skills and abilities that are formed in the process of musical activities. The author gives examples of music-making experience in different systems of music education and proves the feasibility of its application in today’s schools.
  Повний текст PDF - 96.599 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Куцан О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Куцан О. Г. Роль музикування у формуванні музичного сприймання молодших школярів / О. Г. Куцан // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського