Наукова періодика України | Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка | ||
Ягеніч Л. В. Мотивація студентів медичних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови / Л. В. Ягеніч // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 46-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_14 Вирішено проблему формування мотивації та самомотивації у процесі вивчення іноземної мови у вищій школі. Окреслено види та типи мотивації. Детально розглянуто мотивацію до здійснення навчальної діяльності, звернено увагу на специфіку діяльності майбутніх медиків і необхідність у комунікації, яка впливає на успішність процесу лікування та видужування. Висунуто пропозиції, що професійна мова лікаря повинна відповідати етичному кодексу медичного працівника, а мотивація мовленнєвої діяльності – спрямованості на розвиток та допомогу пацієнтові. Рекомендовано розвивати у студента лідерський потенціал і формувати навички особистісного підходу в спілкуванні. З’ясовано, що вивчення іноземної мови впливає на формування особистості лікаря як професіонала, робота якого тісно пов’язана з мовленнєвою діяльністю. Освещена проблема формирования мотивации и самомотивации в процессе изучения иностранного языка в высшей школе. Определены виды и типы мотивации. Подробно рассмотрена мотивация к выполнению учебной деятельности, обращено внимание на специфику деятельности будущих медиков и необходимость в коммуникации, которая влияет на успешность процесса лечения и выздоровления.This article is devoted to the problem of forming the motivation and selfmotivation in the process of learning a foreign language. It is described kinds and types of the motivation. It is presented the motivation to the process of study; attention is paid to the peculiarities of the future physicians’ activity and necessity of communication which influences on the process of treatment and recovering. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ягеніч Л. В. Мотивація студентів медичних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови / Л. В. Ягеніч // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 46-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |