Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Ясак Т. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів 9 класу на уроках української мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій / Т. Ясак // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. - 2010. - № 2. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2010_2_11
Визначено новий зміст мовної освіти у ЗНЗ, яка потребує удосконалення процесу учнів за умов широкого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес вивчення рідної мови. Відзначено, що одним із перспективних шляхів активізації розумової діяльності є застосування технології SMART Board, яка сприяє уведенню елементів інтерактивності: учень не тільки сприймає інформацію, але й активно взаємодіє з нею. Зауважено, що перевага динамічних засобів унаочнення полягає в тому, що вони стимулюють творче мислення учнів і викликають мимовільну увагу учнів до образів, які послідовно змінюються і сприяють перетворенню її в стійку, свідомо контрольовану увагу, учні сприймають не готовий матеріал, а стають активними учасниками процесу творення певних мовних явищ, активізують свою пізнавальну діяльність.Рассмотрены пути активизации учебно-познавательной деятельности учащихся на уроках украинского языка в ІХ классе средствами информационно-коммуникативных технологий. Предложены динамические таблицы к урокам по изучению синтаксиса сложного предложения, интерпретирован методический аспект их использования в учебном процессе.The article reveals ways of the 9th-formers' activation of training-cognitive activity at the lessons of Ukrainian by means of informational-communicational technologies. The dynamical charts for the compound sentence syntax lessons are represented, the methodological aspect of their usage in the academic process being interpreted.
  Повний текст PDF - 1.755 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ясак Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ясак Т. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів 9 класу на уроках української мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій / Т. Ясак // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. - 2010. - № 2. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2010_2_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ясак Тетяна Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського