Наукова періодика України | Постметодика | ||
Гончаренко І. Ф. Характеристики психолого-педагогічної компетентності науково-педагогічного працівника вищої школи в контексті навчання впродовж життя / І. Ф. Гончаренко // Постметодика. - 2014. - № 2. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2014_2_15 Здійснено аналіз концептуальних підходів до визначення поняття "психолого-педагогічна компетентність працівника вищої школи". Узагальнено думки вітчизняних та зарубіжних науковців щодо складових психолого-педагогічної компетентності, подано характеристики цих складових та здійснено класифікацію за групами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гончаренко І. Ф. Характеристики психолого-педагогічної компетентності науково-педагогічного працівника вищої школи в контексті навчання впродовж життя / І. Ф. Гончаренко // Постметодика. - 2014. - № 2. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2014_2_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |