Наукова періодика України Постметодика


Глущенко Л. А. 
Інноваційні практики в навчальних закладах Хорольщини / Л. А. Глущенко // Постметодика. - 2014. - № 1. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2014_1_7
Розглянуто питання актуальності проблеми поширення інноваційних практик. Виокремлено основні групи інноваційних педагогічних технологій. Проаналізовано упровадження інноваційних проектів та інновацій у дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах Хорольського району Полтавської області. Описано інноваційні ініціативи районного методичного кабінету. Наведено приклади інноваційних практик у сфері управління (хмарні технології, адаптивне управління, програмно-цільове управління, державно-громадське управління, ІКТ-технології в управлінні, управління навчально-виховним процесом на основі ідей В. Сухомлинського, технології оцінювання діяльності закладу); у сфері освітньої системи (упровадження ІКТ-технологій у навчально-виховний процес в середовищі "1 учень – 1 комп'ютер" на базі шкільних нетбуків, упровадження здоров'язбережних технологій у навчально-виховний процес шляхом реалізації моделі школи сприяння здоров'ю, школа гармонійного розвитку дитини "Надія", психолого-педагогічні умови впровадження інклюзивної освіти, психолого-педагогічне проектування інтелектуального розвитку особистості сучасного школяра, створення освітнього середовища для формування лідерської компетентності учнів, нова технологія аналізу уроку як педагогічної системи) та в інших сферах.Рассмотрены вопросы актуальности проблемы распространения инновационных практик. Выделены основные группы инновационных педагогических технологий. Проанализировано внедрение инновационных проектов и инноваций в дошкольных, общеобразовательных и внешкольных учебных заведениях Хорольского района Полтавской области. Описаны инновационные инициативы районного методического кабинета. Приведены примеры инновационных практик в области управления (облачные технологии, адаптивное управление, программно-целевое управление, государственно-общественное управление, ИКТ-технологии в управлении, управление учебно-воспитательным процессом на основе идей В. Сухомлинского, технологии оценки деятельности учреждения); в сфере образовательной системы (внедрение ИКТ-технологий в учебно-воспитательный процесс в среде "1 ученик ‒ 1 компьютер" на базе школьных нетбуков, внедрение здоровьесберегающих технологий в учебно-воспитательный процесс путем реализации модели школы содействия здоровью, школа гармоничного развития ребенка "Надежда", психолого-педагогические условия внедрения инклюзивного образования, психолого-педагогическое проектирование интеллектуального развития личности современного школьника, создание образовательной среды для формирования лидерской компетентности учащихся, новая технология анализа урока как педагогической системы) и в других сферах.The question of the relevance of the spread of innovative practices. Author determined basic groups of innovative educational technologies. Analyzed the implementation of innovative projects and innovation in primary, secondary and extracurricular education Khorolsky, Poltava region. We describe innovative initiatives district instructional. Examples of innovative practices in management (cloud technology, adaptive management, program management, state and public administration, ICT technology management, educational process based on the ideas of W. Sukhomlynsky, technology evaluation of the institution); in the educational system (introduction of ICT technologies in the educational process in the environment, "1 pupil ‒ 1 computer" at the school netbook, saving health introduction of technology in the educational process by implementing health promotion model schools, school harmonious development of the child "Hope" psycho-pedagogical conditions of implementation of inclusive education, psychological and pedagogical design of intelligent personality modern student, creating learning environment for the formation of leadership competencies of students, new technology analysis lesson as educational system) and in other areas. Indicated that most managers and teachers schools district formed the need for introducing innovations. Specified solutions to problems in innovation.
  Повний текст PDF - 201.218 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Глущенко Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Глущенко Л. А. Інноваційні практики в навчальних закладах Хорольщини / Л. А. Глущенко // Постметодика. - 2014. - № 1. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2014_1_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського