Наукова періодика України Постметодика


Пахомова Н. Г. 
Акмеологічні ресурси як основа професіоналізму педагога / Н. Г. Пахомова // Постметодика. - 2013. - № 2. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2013_2_9
Розглянуто акмеологічний підхід як основу професіоналізму педагога. Визначено основні засади та рівні професійної діяльності та зрілості особистості педагога як етапи реалізації акмеологічних тенденцій у процесі професійної підготовки у ВНЗ. Досліджено особливості реалізації акмеологічного підходу у процесі професійної підготовки педагога. Встановлено, що оптимальний рівень готовності суб’єкта акмеологічного розвитку до саморозкриття людини розуміється як самоусвідомлення власного Я. Охарактеризовано професійну акмеологію, яка розглядає залежність між рівнями творчої діяльності в конкретних професіях, що забезпечують досягнення найвищих показників творчості. Проаналізовано соціальну акмеологію як напрям прикладної акмеології, що досліджує проблеми професіоналізму соціальних працівників. Висвітлено спрямування акмеології освіти на дослідження закономірностей адаптації випускників шкіл в університетах, динаміки успішності та мотивів навчальної діяльності. Рассмотрен акмеологический подход как основа профессионализма педагога. Определены основные принципы и уровни профессиональной деятельности и зрелости личности педагога как этапы реализации акмеологических тенденций в процессе профессиональной подготовки в ВУЗ. Исследованы особенности реализации акмеологического подхода в процессе профессиональной подготовки педагога. Установлено, что оптимальный уровень готовности субъекта акмеологического развития к самораскрытию человека понимается как самосознание собственного Я. Охарактеризована профессиональная акмеология, которая рассматривает зависимость между уровнями творческой деятельности в конкретных профессиях, обеспечивающих достижение высоких показателей творчества. Проанализирована социальная акмеология как направление прикладной акмеологии, которая занимается исследованием проблем профессионализма социальных работников. Освещены направления акмеологии образования на исследование закономерностей адаптации выпускников школ в университетах, динамики успеваемости и мотивов учебной деятельности. Acmeological grounded approach as a basis for teacher professionalism. The basic principles and the level of professional activity and maturity of the individual teacher as the steps of acmeological trends during training in higher education. The features acmeological implementation approach in the training of teachers. It was established that the optimal level of preparedness acmeological subject of self-revelation to man is understood as self-awareness of its own I. Characterized acmeology professional concept that considers the relationship between levels of creativity in specific occupations that achieve the highest performance art. Analysis of social acmeology direction as the applied acmeology engaged in research problems professional social workers. Dissertation direction acmeology education to study patterns of adaptation of high school graduates in the universities, the dynamics of success and motivation training activities.
  Повний текст PDF - 331.537 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пахомова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пахомова Н. Г. Акмеологічні ресурси як основа професіоналізму педагога / Н. Г. Пахомова // Постметодика. - 2013. - № 2. - С. 54-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2013_2_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пахомова Наталія Георгіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського