Наукова періодика України Постметодика


Лазарєва К. С. 
Спроможність ставити запитання – важливий показник пізнавально-творчого розвитку школярів / К. С. Лазарєва // Постметодика. - 2012. - № 2. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2012_2_9
Розкрито із позицій особистісно орієнтованої евристичної освіти особливості сучасного діалогу суб’єктів навчання, в якому активну роль відіграють пізнавальні запитання самих учнів. Зазначено, що створення умов для активізації запитальної діяльності учнів і початкової, і основної школи допоможе подолати застарілі й живучі недоліки освіти з пануванням у ній монологічної, репродуктивної практики навчання. З’ясовано дидактичні і методичні аспекти навчання молодших школярів запитальних умінь. Підкреслено,що такі уміння є важливим показником і незамінним чинником становлення пізнавально-творчих якостей юної особистості.Раскрыты с позиций личностно ориентированного эвристического образования особенности современного диалога субъектов обучения, в котором активную роль играют познавательные вопросы самих учеников. Отмечено, что создание условий для активизации вопросительной деятельности учеников и начальной, и основной школы поможет преодолеть устаревшие и существующие недостатки образования с господством в нем монологической, репродуктивной практики обучения. Выяснены дидактические и методические аспекты обучения младших школьников вопросительным умениям. Подчеркнуто, что подобные умения являются важным показателем и незаменимым фактором становления познавательно-творческих качеств юной личности.Revealed from the standpoint of personal-oriented features of the modern heuristic education dialogue subjects of training, in which the active role played by the pupils themselves interesting questions. Noted that the establishment of conditions for activation of the questioning of students and elementary and primary schools will help to overcome the existing outdated and lack of education with the rule in him monologue, reproductive learning practices. Clarified didactic and methodological aspects of teaching younger students questioning skills. Emphasized that such skills are an important indicator and indispensable factor of formation of cognitive and creative qualities of the young person.
  Повний текст PDF - 587.869 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лазарєва К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лазарєва К. С. Спроможність ставити запитання – важливий показник пізнавально-творчого розвитку школярів / К. С. Лазарєва // Постметодика. - 2012. - № 2. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2012_2_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лазарєва Катерина Сергіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського