Наукова періодика України Постметодика


Знаміровська Н. 
Шкільний сад як навчально-дослідницьке середовище сучасної школи: Польський досвід / Н. Знаміровська, М. Знаміровський // Постметодика. - 2012. - № 2. - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2012_2_6
Розглянуто створення у початковій школі та гімназії польського села Посквітув сприятливого освітнього середовища для учнів у вигляді мальовничих садів за тематичним принципом і поєднання в навчально-виховному процесі місцевих традицій, історії, культури і природи. Обгрунтовано дидактичну значущість ресурсів природи.Рассмотрено создание в начальной школе и гимназии польского села Посквитув благоприятной образовательной среды для учеников в виде живописных садов по тематическому принципу, а также сочетание в учебно-воспитательном процессе местных традиций, истории культуры и природы. Обоснована дидактическая значимость ресурсов природы.We consider the creation of a primary school and gymnasium Polish village Poskvituv supportive learning environment for students in the form of landscaped gardens, thematically, and a combination in the educational process of local traditions, historyculture and nature. Grounded didactic value of natural resources.
  Повний текст PDF - 443.34 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Знаміровська Н.
  • Знаміровський М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Знаміровська Н. Шкільний сад як навчально-дослідницьке середовище сучасної школи: Польський досвід / Н. Знаміровська, М. Знаміровський // Постметодика. - 2012. - № 2. - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2012_2_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського