Наукова періодика України Постметодика


Кучерук О. С. 
Професійні вимоги до вчителя загальноосвітнього навчального закладу в умовах інклюзивного навчання / О. С. Кучерук, Ю. Д. Бойчук // Постметодика. - 2012. - № 2. - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2012_2_10
Висвітлено сучасні тенденції інклюзивного навчання. Представлено аргументи на користь інклюзії. Підкреслено, що найголовніший результат інклюзії – усунення будь-яких проявів соціальної ізоляції дітей і підлітків, які мають вади у психофізичному розвитку. Зазначено, що в інклюзивних класах наголос робиться у першу чергу на розвитку сильних якостей і талантів дітей, а не на їх проблемах, пов’язаних зі станом здоров’я. Обгрунтовано основні професійні вимоги до вчителя загальноосвітнього навчального закладу у зв’язку з переходом до інклюзивної моделі освіти. Зроблено висновок, що дотримання даних професійних вимог робить процес інклюзивного навчання продуктивнішим.Освещены современные тенденции инклюзивного обучения. Представлены аргументы в пользу инклюзии. Подчеркнуто, что главнейший результат инклюзии – устранение любых проявлений социальной изоляции детей и подростков, имеющих отклонения в психофизическом развитии. Отмечено, что в инклюзивных классах акцент делается прежде всего на развитии сильных качеств и талантов детей, а не на их проблемах, связанных с состоянием здоровья. Обоснованы основные профессиональные требования к учителю общеобразовательного учебного заведения в связи с переходом к инклюзивной модели образования. Сделан вывод о том, что соблюдение этих профессиональных требований делает процесс инклюзивного обучения более продуктивным.When covering the current trends of inclusive education. Presented arguments in favor of inclusion. Emphasized that the main result of inclusion - removing all the social exclusion of children and adolescents, with deviations in the psycho-physical development. It is noted that in inclusive classrooms focuses primarily on the development of strengths and talents of the children, not their problems with health. Substantiated basic professional requirements for teachers of secondary school due to the transition to an inclusive education model. It is concluded that the implementation of these professional requirements makes inclusive education more productive.
  Повний текст PDF - 288.884 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кучерук О.
  • Бойчук Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кучерук О. С. Професійні вимоги до вчителя загальноосвітнього навчального закладу в умовах інклюзивного навчання / О. С. Кучерук, Ю. Д. Бойчук // Постметодика. - 2012. - № 2. - С. 42-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2012_2_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бойчук Юрій Дмитрович (біологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського