Наукова періодика України Постметодика


Чернишов Д. О. 
Соціально-педагогічна підтримка технології виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу в умовах регіонального виміру / Д. О. Чернишов // Постметодика. - 2011. - № 5. - С. 33-42 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2011_5_9
Розглянуто одну з основних проблем педагогічної підтримки поряд із навчанням і вихованням. Висвітлено питання загальної логіки та процесу соціально-педагогічної підтримки виховної діяльності за умов регіонального виміру. Розкрито особливості взаємодії педагога-вихователя та школяра у здійсненні підтримки на постулатах гуманістичної психології. Викладено цільові орієнтації педагога-вихователя з позиції педагогічної підтримки. Охарактеризовано мету соціально-педагогічної підтримки - сприяння формуванню морально-ціннісного становлення школярів до соціалізації. Визначено ситуацію розвитку особистості як центральну характеристику ситуаційно-подійного механізму технології виховної діяльності. Визначено етапи соціально-педагогічної підтримки: діагностичний, пошуковий, проектувальний, договірний, діяльнісний та рефлексивний. Зроблено висновок, що в основі соціально-педагогічної підтримки технології виховної діяльності сучасного навчального загальноосвітнього закладу лежать особистісно-орієнтовані екзистенціальний та системний підходи.Рассмотрена одна из основных проблем педагогической поддержки наряду с обучением и воспитанием. Освещены вопросы общей логики и процесса социально-педагогической поддержки воспитательной деятельности именно в условиях регионального измерения. Раскрыты особенности взаимодействия педагога-воспитателя и школьника в осуществлении поддержки на постулатах гуманистической психологии. Изложены целевые ориентации педагога-воспитателя с позиции педагогической поддержки. Охарактеризована цель социально-педагогической поддержки - содействие формированию морально-ценностного становления школьников к социализации. Определена ситуация развития личности как центральная характеристика ситуационно-событийного механизма технологии воспитательной деятельности. Отмечены этапы социально-педагогической поддержки: диагностический, поисковый, проектировочный, договорной, деятельностный и рефлексивный. Сделан вывод, что в основе социально-педагогической поддержки технологии воспитательной деятельности современного учебного общеобразовательного учреждения лежат личностно-ориентированные экзистенциальный и системный подходы.is considered one of the main problems of educational support along with training and education. The questions of general logic and the process of social and educational support educational activity in the conditions of the regional dimension. The features of the interaction of the teacher-tutor and student support in the implementation of the postulates of humanistic psychology. Stated target orientation of the teacher-educator positions with educational support. Described the purpose of socio-pedagogical support - promote a moral and value formation of students for socialization. Defined the situation of the individual as a central feature of situationally-event mechanism technology educational activity. Marked the stages of social and educationalsupport: diagnostic, search, design, contract, activity and reflective. It is concluded that the basis of social and educational technology support educational activities of the modern educational comprehensive school are patient-centered existential andsystem approaches.
  Повний текст PDF - 679.408 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чернишов Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чернишов Д. О. Соціально-педагогічна підтримка технології виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу в умовах регіонального виміру / Д. О. Чернишов // Постметодика. - 2011. - № 5. - С. 33-42 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2011_5_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чернишов Дмитро Олексійович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського