Наукова періодика України Постметодика


Клокар Н. І. 
Технологія підвищення кваліфікації педагогічних, методичних та управлінських кадрів заочно-дистанційною формою навчання / Н. І. Клокар // Постметодика. - 2010. - № 5. - С. 17-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2010_5_5
Розглянуто особливості реалізації диференційованого підходу до дистанційного навчання педагогічних, управлінських та методичних кадрів у системі підвищення кваліфікації, використання програмно-методичних комплексів. За допомогою останніх досліджень і публікацій науково обгрунтовано організаційно-методичну субмодель управління підвищенням кваліфікації педагогічних, управлінських та методичних кадрів за дистанційною формою навчання в системі підвищення кваліфікації. Шляхом використання комплексу взаємопов'язаних підходів (аналогії, конкретності, функціонального зрізу, достатності інформації, наступності, успішної реалізації) систему дистанційного навчання розглянуто як аналог процесу класичного навчання, яка модифікується та зазнає принципових змін щодо джерел інформації та засобів. Наведено схему організаційно-методичної субмоделі управління підвищенням кваліфікації педагогічних, управлінських і методичних кадрів за дистанційною формою навчання. Розроблено додатковий навчальний курс за трьома умовними етапами для слухачів, які не володіють навичками користувача персональним комп'ютером та засобами інформаційно-комунікаційних технологій. За результатами дослідження визначено позитивні надбання, складності та слабкі місця очно-дистанційної форми навчання.Рассмотрены особенности реализации дифференцированного подхода к дистанционному обучению педагогических, управленческих и методических кадров в системе повышения квалификации, использование программно-методических комплексов. С помощью последних исследований научно обоснована организационно-методическая субмодель управления повышением квалификации педагогических, управленческих и методических кадров в дистанционной форме обучения в системе повышения квалификации. Путем использования комплекса взаимосвязанных подходов (аналогии, конкретности, функционального среза, достаточности информации, преемственности, успешной реализации) система дистанционного обучения рассмотрена как аналог процесса классического обучения, которая модифицируется и подвергается принципиальным изменениям относительно источников информации и средств. Приведена схема организационно-методической субмодели управления повышением квалификации педагогических, управленческих и методических кадров в дистанционной форме обучения. Разработан дополнительный учебный курс по трем условным этапами для слушателей, не владеющих навыками пользователя персональным компьютером и средствами информационно-коммуникационных технологий. По результатам исследования определены позитивные достижения, сложности и слабые места очно-дистанционной формы обучения.The features of the implementation of a differentiated approach to distance learning teaching, administrative and teaching personnel in the system of training, the use of program-methodical complexes. With recent studies are scientifically sound organizational and methodological management submodel teacher professional development, management and teaching staff in distance learning in the training. Through the use of complex interrelated approaches (analogy, specificity, and functional cut, adequacy of information, continuity, the successful implementation of) a system of distance education is considered as an analogue of the classical process of learning, which is modified and is undergoing major changes with respect to sources of information and resources. It's considered a scheme of the organizational-methodical management submodel professional development of pedagogical, administrative and teaching staff in distance learning. It's developed additional training for the three conventional steps for students who do not know the skills and personal computer users by means of information and communication technologies. According to the survey identified both positive achievements and difficulties and weaknesses of full-time and distance learning.
  Повний текст PDF - 176.191 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Клокар Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Клокар Н. І. Технологія підвищення кваліфікації педагогічних, методичних та управлінських кадрів заочно-дистанційною формою навчання / Н. І. Клокар // Постметодика. - 2010. - № 5. - С. 17-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2010_5_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Клокар Наталія Іванівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського