Наукова періодика України Постметодика


Рибалко Л. М. 
Сучасні підходи до визначення поняття "Навчальне середовище" / Л. М. Рибалко // Постметодика. - 2010. - № 5. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2010_5_10
Проаналізовано стан дослідження проблеми навчального середовища у вітчизняній і зарубіжній педагогіці та психології, охарактеризовано сучасні підходи до визначення поняття "навчальне середовище". З'ясовано, що в кінці ХХ ст. виникли підходи, в межах яких досліджується освітнє (навчальне) середовище: комунікативно-орієнтовний, еколого-особистісний, педагогічний, інформаційний, антропопсихологічний, психодидактичний. Проте, у вітчизняній педагогічній теорії та практиці недостатньо обгрунтовано сутнісні характеристики навчального та навчально-дослідницького середовища, відсутні дослідження впливу навчального середовища на формування цілісності свідомості молодого покоління.Проанализировано состояние исследования проблемы учебной среды в отечественной и зарубежной педагогике и психологии, охарактеризованы современные подходы к определению понятия "учебная среда". Установлено, что в конце ХХ в. возниклм подходи, в рамках которых исследуется образовательная (учебная) среда: коммуникативно-ориентированный, эколого-личностный, педагогический, информационный, антропопсихологичний, психодидактический. Однако, в отечественной педагогической теории и практике недостаточно обоснованы сущностные характеристики учебной и учебно-исследовательской среды, отсутствуют исследования влияния учебной среды на формирование целостности сознания молодого поколения.The state of research on the learning environment at home and abroad pedagogy and psychology, describes the modern approaches to the definition of "learning environment". According to a study found that at the end of the twentieth century, a number of approaches, in which we study the educational (learning) environment: communication-oriented, environmental, personal, educational, informational, antropopsihologic, psihologicdidaktic. However, in the national educational theory and practice sufficiently substantiated the essential characteristics of learning and teaching and research environment, there is no study of the influence of learning environments on the formation of the integrity of the younger generation.
  Повний текст PDF - 119.653 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Рибалко Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Рибалко Л. М. Сучасні підходи до визначення поняття "Навчальне середовище" / Л. М. Рибалко // Постметодика. - 2010. - № 5. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2010_5_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Рибалко Ліна Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського