Наукова періодика України Постметодика


Колодій О. О. 
Генетичні закономірності розвитку поняття патріотизму в історії педагогічної думки / О. О. Колодій // Постметодика. - 2010. - № 4. - С. 2-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2010_4_3
За допомогою аналізу психолого-педагогічних, історичних джерел досліджено генезу патріотизму в історії педагогічної думки на основі понятійно-генетичної структури категорії "патріотизм", яка належить до найбільш абстрактних теоретичних об'єктів, вироблених людством протягом свого історичного розвитку. Проаналізовано зміст патріотизму та його функції, виділено патріотичні чуття, активність яких пов'язана зі сприйманням сигналів із природного середовища. Наведено схему понятійно-генетичної структури категорії "патріотизм". З'ясовано, що ідея патріотизму перебуває у центрі уваги науковців, державних, політичних діячів української держави та інших країн, а національним підгрунтям, на якому базується національна філософія та педагогіка, є народний світогляд. Увагу зосереджено на народній педагогіці, яка на сучасному етапі розвитку української держави досягла рівня концептуальної інтеграції (використання як певної методології у виховному процесі).С помощью анализа психолого-педагогических, исторических источников исследован генезис патриотизма в истории педагогической мысли на основе понятийно-генетической структуры категории "патриотизм", которая принадлежит к наиболее абстрактным теоретическим объектам, выработанным человечеством на протяжении своего исторического развития. Проанализированы содержание патриотизма и его функции, выделены патриотические чувства, активность которых связана с восприятием сигналов из среды. Приведена схема понятийно-генетической структуры категории "патриотизм". Выяснено, что идея патриотизма находится в центре внимания ученых, государственных, политических деятелей украинского государства и других стран, а национальными устоями, на которых базируется национальная философия и педагогика, является народное мировоззрение. Внимание сосредоточено на народной педагогике, которая на современном этапе развития украинского государства достигла уровня концептуальной интеграции (использование как определенной методологии в воспитательном процессе).Through the analysis of psychological, educational, historical sources researched the genesis of patriotism in the history of educational thought on the basis of the genetic structure of concepts and categories of "patriotism", which belongs to the most abstract theoretical objects, developed by mankind throughout its history. Analyzed the contents of patriotism and its functions are highlighted in patriotism, the activity is related to the perception of signals from the environment. It's considered a scheme of the genetic structure of concepts and categories of "patriotism". It was found that the idea of patriotism is at the center of attention of scientists, government, political leaders of the Ukrainian state and other countries, and national foundations on which to base national philosophy and pedagogy, there is a national outlook. It focuses on traditional pedagogy, which at the present stage of development of the Ukrainian state has reached a level of conceptual integration (using a certainmethodology in the educational process).
  Повний текст PDF - 163.109 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Колодій О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Колодій О. О. Генетичні закономірності розвитку поняття патріотизму в історії педагогічної думки / О. О. Колодій // Постметодика. - 2010. - № 4. - С. 2-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2010_4_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського