Наукова періодика України Постметодика


Павленко В. І. 
Інформаційне забезпечення інноваційної діяльності педагога / В. І. Павленко // Постметодика. - 2010. - № 2. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2010_2_8
Висвітлено досвід роботи Інформаційного центру районного методичного кабінету відділу освіти (ІЦ РМК) Полтавської райдержадміністрації, започаткований з метою активізації впровадження прогресивних інноваційних технологій шляхом створення сучасного інформаційно-освітнього середовища в мережі навчальних закладів району відповідно до потреб сьогодення і з вільним доступом до нього. Виокремлено такі напрями роботи ІЦ РМК: вивчення інформаційних потреб користувачів - учасників навчально-виховного процесу в районі, формування єдиного фонду інформаційних ресурсів, комп'ютеризація інформаційних процесів і надання доступу до Інтернету, ведення веб-сторінки на офіційному веб-сайті відділу освіти, створення мережі електронного зв'язку "ЗОШ - ІЦ РМК - РМК". Передовий педагогічний досвід (ППД) визначено як педагогічну діяльність, у процесі якої стабільні позитивні результати забезпечуються використанням оригінальних форм, методів, прийомів, засобів навчання та виховання, нових освітніх систем або інтеграції традиційних форм, методів, прийомів і засобів. Зазначено, що впровадження ППД є найбільш недосконалою ланкою методичної роботи. Підкреслено, що підняти рівень освіти до міжнародних стандартів можливо лише за умови поєднання досягнень науки і технологій з сучасними педагогічними інноваціями та творчими зусиллями усіх працівників освіти.Освещен опыт работы Информационного центра районного методического кабинета отдела образования (ИЦ РМК) Полтавской райгосадминистрации, учрежденного с целью активизации введения прогрессивных инновационных технологий путем создания современной информационно-образовательной среды в сети учебных учреждений района соответственно современным потребностям и со свободным доступом к нему. Выделены следующие направления работы ИЦ РМК: изучение информационных потребностей пользователей - участников учебно-воспитательного процесса в районе, формирование единого фонда информационных ресурсов, компьютеризация информационных процессов и предоставление доступа к Интернету, ведение вэб-странички на официальном вэб-сайте отдела образования, создание сети электронной связи "СОШ - ИЦ РМК - РМК". Передовой педагогический опыт (ППО) определен как педагогическая деятельность, в процессе которой стабильные положительные результаты обеспечиваются использованием оригинальных форм, методов, приемов, средств обучения и воспитания, новых образовательных систем или интеграции традиционных форм, методов, приемов и средств. Отмечено, что введение ППО является наиболее несовершенным звеном методической работы. Подчеркнуто, что поднять уровень образования до международных стандартов возможно лишь при условии соединения достижений науки и технологий с современными педагогическими инновациями и творческими усилиями всех работников образования.The article highlights the contributions of experience Information Center RMK Department of Education Poltava district administration, which aims at providing information innovation teacher.
  Повний текст PDF - 154.654 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Павленко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Павленко В. І. Інформаційне забезпечення інноваційної діяльності педагога / В. І. Павленко // Постметодика. - 2010. - № 2. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2010_2_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Павленко Володимир Іванович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського