Наукова періодика України Постметодика


Кравченко П. А. 
Сучасна українська освіта як простір взаємодіючих позицій учителя та учня (огляд статей із проблематики філософії освіти в журналі "Філософські обрії") / П. А. Кравченко, Я. Є. Блоха // Постметодика. - 2010. - № 2. - С. 2-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2010_2_3
Зроблено огляд статей із проблем філософії освіти, опублікованих у науково-теоретичному журналі у 2003 - 2009 рр. Зазначено, що найбільш фундаментальними є статті, присвячені визначенню світоглядних засад філософії освіти ("Цінності буття і цінності освіти" С. Клепка, "Інноваційний характер сучасної освіти" А. Бойко, "Філософські основи культурологічної методології розвитку вітчизняної освіти" Б. Братанича), що значну нішу займають статті з історії філософії освіти ("Поняття освіти у філософсько-педагогічному вченні С. Русової" О. Фролової, "Ретроспектива Острозького наукового товариства як поєднання влади і освіти" В. Рибалки, "Філософсько-теоретичні засади в навчальній системі єпископальних шкіл та шкільного театру доби Середньовіччя" І. Цебрій). Проаналізовано шляхи практичного засвоєння маркетингу для взаємодії основних суб'єктів, які надають освітні послуги через державні освітні заклади (стаття "Маркетинг в освіті і державно-громадське управління" І. Цебрій), було опубліковано цикл статей з актуальних проблем сучасної вищої освіти у зв'язку з упровадження Болонського процесу (статті Л. Дротянеко, О. Джури та Л. Черчатої), що кількість статей з філософії освіти поступово збільшується, їх тематика стає більш різноманітною і охоплює увесь спектр досліджень з цієї теми.Сделан обзор статей по проблемам философии образования, опубликованных в научно-теоретическом журнале в 2003 - 2009 гг. Отмечено, что наиболее фундаментальными являются статьи, посвященные определению мировоззренческих основ философии образования ("Ценности бытия и ценности образования" С. Клепко, "Инновационный характер современной образования" А. Бойко, "Философские основы культурологической методологии развития отечественного образования" Б. Братанича), что значительную нишу занимают статьи по истории философии образования ("Понятие образования в философско-педагогическом учении С. Русовой" О. Фроловой, "Ретроспектива Острожского научного общества как сочетание власти и образования" В. Рыбаки, "Философско-теоретические основы в учебной системе епископальным школ и школьного театра Средневековья" И. Цебрий). Проанализированы пути практического усвоения маркетинга для взаимодействия основных субъектов, предоставляющих образовательные услуги через государственные образовательные учреждения (статья "Маркетинг в образовании и государственно-общественное управление" И. Цебрий), был опубликован цикл статей по актуальным проблемам современного высшего образования в связи с внедрением Болонского процесса (статьи Л. Дротянко, А. Джуры и Л. Черчатой), что количество статей по философии образования постепенно увеличивается, их тематика становится более разнообразной и охватывает весь спектр исследований по этой теме.The review of reasons is resulted from the problems of philosophy of education, published in the scientific-theoretical magazine of Institute of philosophy named by G. S. Skovoroda of NAN of Ukraine and Poltava national pedagogical university named by V. G. Korolenko "Philosophical horizons" from 2003 to 2009.
  Повний текст PDF - 129.092 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кравченко П.
  • Блоха Я.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кравченко П. А. Сучасна українська освіта як простір взаємодіючих позицій учителя та учня (огляд статей із проблематики філософії освіти в журналі "Філософські обрії") / П. А. Кравченко, Я. Є. Блоха // Постметодика. - 2010. - № 2. - С. 2-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2010_2_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського