Наукова періодика України | Праці Одеського політехнічного університету | ||
Fortenbaher A. Learning analytics for higher education - perspectives and challenges / A. Fortenbaher // Праці Одеського політехнічного університету. - 2013. - № 1. - С. 184-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2013_1_30 Аналітика процесу навчання це нова течія в сфері вищої освіти. Аналізуючи дані учнів, університети бажали б більше дізнатися про своїх студентів, викладачі хотіли б контролювати роботу окремих учнів, а студенти могли б одержувати зворотний зв'язок від систем аналітики процесу навчання. У проекті "LeMo: моніторинг процесу навчання", був розроблений прототип інструменту для аналізу процесу навчання. Показано, як інструмент LеMо може бути застосований у вищій освіті. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Fortenbaher A. Learning analytics for higher education - perspectives and challenges / A. Fortenbaher // Праці Одеського політехнічного університету. - 2013. - № 1. - С. 184-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2013_1_30. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |