Наукова періодика України | Праці Одеського політехнічного університету | ||
Забарная Э. Н. Методологические основы формирования маркетинговых моделей рынка в сфере исследований и разработок / Э. Н. Забарная // Праці Одеського політехнічного університету. - 2011. - № 1. - С. 218-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2011_1_43 Исследованы факторы становления научно-технической продукции как товара особого рода, представленного на рынке. Предложена схема проведения маркетинга результатов научных исследований и разработок. Выделены основные модели рынка научно-технической продукции. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Забарная Э. Н. Методологические основы формирования маркетинговых моделей рынка в сфере исследований и разработок / Э. Н. Забарная // Праці Одеського політехнічного університету. - 2011. - № 1. - С. 218-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2011_1_43. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |