Наукова періодика України Праці Одеського політехнічного університету


Забарная Э. Н. 
Методологические основы формирования маркетинговых моделей рынка в сфере исследований и разработок / Э. Н. Забарная // Праці Одеського політехнічного університету. - 2011. - № 1. - С. 218-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2011_1_43
Исследованы факторы становления научно-технической продукции как товара особого рода, представленного на рынке. Предложена схема проведения маркетинга результатов научных исследований и разработок. Выделены основные модели рынка научно-технической продукции.
  Повний текст PDF - 252.399 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Забарная Э.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Забарная Э. Н. Методологические основы формирования маркетинговых моделей рынка в сфере исследований и разработок / Э. Н. Забарная // Праці Одеського політехнічного університету. - 2011. - № 1. - С. 218-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Popu_2011_1_43.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського