Бабіна В. О. 
Реклама як маркетингова технологія формування іміджу суб’єктів політичної діяльності на регіональному рівні / В. О. Бабіна. // Політологічні записки. - 2013. - № 7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Polzap_2013_7_27
  Повний текст PDF - 589.786 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бабіна В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бабіна В. О. Реклама як маркетингова технологія формування іміджу суб’єктів політичної діяльності на регіональному рівні / В. О. Бабіна. // Політологічні записки. - 2013. - № 7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Polzap_2013_7_27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бабіна Валентина Олександрівна (політичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського