Наукова періодика України | Психологія особистості | ||
Турчин О. Експресивна психотехніка як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови / О. Турчин // Психологія особистості. - 2013. - № 1. - С. 180-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2013_1_21 Представлено психолого-педагогічне обгрунтування експресивної психотехніки як засобу навчання іноземної мови, що включає сукупність кінестетичних (мімічних і позно-тонічних) реакцій, пара- й екстралінгвістичних, проксемічних засобів невербального педагогічного спілкування, за допомогою яких відбувається фасилітація навчально-професійної діяльності майбутніх психологів. Доведено, що засоби невербапьної експресії оптимізують процес опанування ними іноземної мови та набуття іншомовної професійної комунікативної компетентності. Сконструйовано та перевірено на ефективність експресивну модифікацію інтерактивної технології навчання іноземної (англійської) мови за професійним спрямуванням ''Психологія'', яка включала психодидактичний інструментарій (наочні та практичні методи навчання, організацію спільної проблемно-пошукової діяльності) та засоби персональної комунікативної експресії педагога. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Турчин О. Експресивна психотехніка як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови / О. Турчин // Психологія особистості. - 2013. - № 1. - С. 180-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2013_1_21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |