Наукова періодика України | Політичний менеджмент | ||
Лісовська Н. Партійний бренд як засіб впливу на електорат / Н. Лісовська // Політичний менеджмент. - 2012. - № 1-2. - С. 153-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2012_1-2_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лісовська Н. Партійний бренд як засіб впливу на електорат / Н. Лісовська // Політичний менеджмент. - 2012. - № 1-2. - С. 153-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2012_1-2_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |