Наукова періодика України | Політичний менеджмент | ||
Торяник В. Маркетингова орієнтація як системотворчий чинник сучасного політичного процесу / В. Торяник // Політичний менеджмент. - 2011. - № 5. - С. 101-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2011_5_15 Розкрито сутність маркетингової орієнтації діяльності політичних акторів як системотворчий чинник сучасного політичного процесу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Торяник В. Маркетингова орієнтація як системотворчий чинник сучасного політичного процесу / В. Торяник // Політичний менеджмент. - 2011. - № 5. - С. 101-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2011_5_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |