Наукова періодика України | Політичний менеджмент | ||
Адубецька Н. Маркетингові засоби комунікації у політиці / Н. Адубецька // Політичний менеджмент. - 2011. - № 4. - С. 105-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2011_4_14 Розглянуто політичний піар як однин із провідних способів установлення комунікації маркетингового типу, адже політична реклама - це п'ята влада в державі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Адубецька Н. Маркетингові засоби комунікації у політиці / Н. Адубецька // Політичний менеджмент. - 2011. - № 4. - С. 105-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2011_4_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |