Наукова періодика України Політичний менеджмент


Данилов В. 
Сутність рекламної діяльності Збройних Сил України / В. Данилов // Політичний менеджмент. - 2010. - № 4. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2010_4_15
Висвітлено принципи організації рекламних кампаній, спрямованих на створення позитивного образу збройних сил, а також технологій, які вважаються проміжною ланкою системи збройні сили - громадськість.
  Повний текст PDF - 136.806 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Данилов В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Данилов В. Сутність рекламної діяльності Збройних Сил України / В. Данилов // Політичний менеджмент. - 2010. - № 4. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2010_4_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського