Наукова періодика України | Політичний менеджмент | ||
Данилов В. Сутність рекламної діяльності Збройних Сил України / В. Данилов // Політичний менеджмент. - 2010. - № 4. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2010_4_15 Висвітлено принципи організації рекламних кампаній, спрямованих на створення позитивного образу збройних сил, а також технологій, які вважаються проміжною ланкою системи збройні сили - громадськість. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Данилов В. Сутність рекламної діяльності Збройних Сил України / В. Данилов // Політичний менеджмент. - 2010. - № 4. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2010_4_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |