Наукова періодика України Політичний менеджмент


Акайомова А. 
Особливості іміджу як складової політичного маркетингу / А. Акайомова // Політичний менеджмент. - 2010. - № 1. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2010_1_7
Висвітлено шляхи створення привабливого для виборця іміджу політичної партії в процесі її підготовки до участі у виборчій кампанії.
  Повний текст PDF - 136.106 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Акайомова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Акайомова А. Особливості іміджу як складової політичного маркетингу / А. Акайомова // Політичний менеджмент. - 2010. - № 1. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2010_1_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського