Наукова періодика України | Політичний менеджмент | ||
Акайомова А. Особливості іміджу як складової політичного маркетингу / А. Акайомова // Політичний менеджмент. - 2010. - № 1. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2010_1_7 Висвітлено шляхи створення привабливого для виборця іміджу політичної партії в процесі її підготовки до участі у виборчій кампанії. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Акайомова А. Особливості іміджу як складової політичного маркетингу / А. Акайомова // Політичний менеджмент. - 2010. - № 1. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2010_1_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |