Наукова періодика України Політичний менеджмент


Акайомова А. 
Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика / А. Акайомова // Політичний менеджмент. - 2009. - № 3. - С. 112-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2009_3_12
Проаналізовано суспільний запит певного образу як окремих політиків, так і політичних партій та об'єднань. Підкреслено посилення іміджевого чинника в міжнародній взаємодії у сфері економіки та політики. Зазначено, що імідж може формуватися стихійно, але за сучасних умов це найчастіше є результатом цілеспрямованої роботи фахівців з політичної психології, психології реклами чи маркетингу.
  Повний текст PDF - 142.17 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Акайомова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Акайомова А. Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика / А. Акайомова // Політичний менеджмент. - 2009. - № 3. - С. 112-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2009_3_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського