Наукова періодика України | Політичний менеджмент | ||
Акайомова А. Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика / А. Акайомова // Політичний менеджмент. - 2009. - № 3. - С. 112-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2009_3_12 Проаналізовано суспільний запит певного образу як окремих політиків, так і політичних партій та об'єднань. Підкреслено посилення іміджевого чинника в міжнародній взаємодії у сфері економіки та політики. Зазначено, що імідж може формуватися стихійно, але за сучасних умов це найчастіше є результатом цілеспрямованої роботи фахівців з політичної психології, психології реклами чи маркетингу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Акайомова А. Маркетингові підходи до формування успішного іміджу політика / А. Акайомова // Політичний менеджмент. - 2009. - № 3. - С. 112-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2009_3_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |