Наукова періодика України | Політичний менеджмент | ||
Шпортько О. Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу / О. Шпортько // Політичний менеджмент. - 2007. - № 6. - С. 96-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2007_6_12 Досліджено сутність політичної реклами як засобу взаємодії політиків, політичних сил із громадянами. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шпортько О. Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу / О. Шпортько // Політичний менеджмент. - 2007. - № 6. - С. 96-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2007_6_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |