Наукова періодика України Політичний менеджмент


Шубін С. 
Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання / С. Шубін // Політичний менеджмент. - 2007. - № 4. - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2007_4_9
Розглянуто актуальні питання політичного аналізу з точки зору політичного маркетингу. Зазначено, що політичний аналіз, його дані та висновки є основою для складання політичних прогнозів, на базі яких політичним менеджментом приймаються політичні рішення.
  Повний текст PDF - 278.345 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шубін С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шубін С. Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання / С. Шубін // Політичний менеджмент. - 2007. - № 4. - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2007_4_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шубін Сергій Петрович (політичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського