Наукова періодика України | Політичний менеджмент | ||
Шубін С. Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання / С. Шубін // Політичний менеджмент. - 2007. - № 4. - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2007_4_9 Розглянуто актуальні питання політичного аналізу з точки зору політичного маркетингу. Зазначено, що політичний аналіз, його дані та висновки є основою для складання політичних прогнозів, на базі яких політичним менеджментом приймаються політичні рішення. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шубін С. Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання / С. Шубін // Політичний менеджмент. - 2007. - № 4. - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2007_4_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |