Наукова періодика України Питання літературознавства


Сажина А. В. 
Соціально-аксіологічний сенс рекламного жанру / А. В. Сажина // Питання літературознавства. - 2004. - Вип. 11. - С. 117-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2004_11_18
  Повний текст PDF - 616.163 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сажина А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сажина А. В. Соціально-аксіологічний сенс рекламного жанру / А. В. Сажина // Питання літературознавства. - 2004. - Вип. 11. - С. 117-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2004_11_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сажина Алла Володимирівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського