Наукова періодика України Поліграфія і видавнича справа


Астапцева Х. А. 
Гендерні стереотипи у рекламних оголошеннях українських, польських, американських періодичних видань 1930-х рр. / Х. А. Астапцева // Поліграфія і видавнича справа. - 2019. - № 1. - С. 152–161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2019_1_18
Охарактеризовано рекламні оголошення товарів іноземних брендів для споживацької жіночої аудиторії у львівській щоденній газеті "Новий Час" за 1930-ті рр. Здійснено порівняльну характеристику українських оголошень із їхніми американськими та польськими аналогами і виявлено прямопропорційну залежність між ними. Також було синтезовано креативну складову маркетингової політики зарубіжних брендів продовольчих товарів, споживчою аудиторією яких були і залишаються жінки.
  Повний текст PDF - 1.815 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Астапцева Х.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Астапцева Х. А. Гендерні стереотипи у рекламних оголошеннях українських, польських, американських періодичних видань 1930-х рр. / Х. А. Астапцева // Поліграфія і видавнича справа. - 2019. - № 1. - С. 152–161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2019_1_18.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського