Наукова періодика України | Поліграфія і видавнича справа | ||
Астапцева Х. А. Гендерні стереотипи у рекламних оголошеннях українських, польських, американських періодичних видань 1930-х рр. / Х. А. Астапцева // Поліграфія і видавнича справа. - 2019. - № 1. - С. 152–161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2019_1_18 Охарактеризовано рекламні оголошення товарів іноземних брендів для споживацької жіночої аудиторії у львівській щоденній газеті "Новий Час" за 1930-ті рр. Здійснено порівняльну характеристику українських оголошень із їхніми американськими та польськими аналогами і виявлено прямопропорційну залежність між ними. Також було синтезовано креативну складову маркетингової політики зарубіжних брендів продовольчих товарів, споживчою аудиторією яких були і залишаються жінки. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Астапцева Х. А. Гендерні стереотипи у рекламних оголошеннях українських, польських, американських періодичних видань 1930-х рр. / Х. А. Астапцева // Поліграфія і видавнича справа. - 2019. - № 1. - С. 152–161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2019_1_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |