Наукова періодика України | Поліграфія і видавнича справа | ||
Щегельська Ю. П. Особливості застосування технологій доданої реальності як інструмента перетворення друкованої продукції на тривимірну в практиці промоційних комунікацій / Ю. П. Щегельська // Поліграфія і видавнича справа. - 2019. - № 1. - С. 101–110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2019_1_13 Розглянуто специфічні особливості застосування AR-технологій, які викорис товують комерційні бренди з промоційною метою на основних різновидах полігра фічних виробів: пакованні, газетах, журналах, каталогах, книжках, сувенірній продукції, окремих indoor- та outdoor-рекламоносіях. Емпіричну базу дослідження становлять зібрані практичні AR-кейси брендів "Heinz" (паковання кетчупу з AR-ефектом); "The United Daily News", "Сегодня" (AR-газети); "Lexus" (друкована AR-реклама); "Volkswagen" (друкова на AR-реклама та книжка з AR-проекцією), "Aliens & UFOs" і "Лісова пісня" (AR-книжки); "Gapchinska" (сувенірна AR-реклама, крос-промоція із брендами "Любимов", "Gulliver", "Smile"); "Karl Lagerfeld" (AR-вітрини з друкованими панно); "Volkswagen Beetle" (комплексна OOH AR-кампанія на брандмауерах, білбор дах, сітілайтах, беклайтах, тривіжинах та іших рекламоносіях). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Щегельська Ю. П. Особливості застосування технологій доданої реальності як інструмента перетворення друкованої продукції на тривимірну в практиці промоційних комунікацій / Ю. П. Щегельська // Поліграфія і видавнича справа. - 2019. - № 1. - С. 101–110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2019_1_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |