Наукова періодика України | Поліграфія і видавнича справа | ||
Baliun O. O. Reputation capital as the factor of competitive recovery of Ukrainian enterprises on the international market / O. O. Baliun, S. B. Fiialka // Поліграфія і видавнича справа. - 2018. - № 2. - С. 76–88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2018_2_11 В умовах сучасної ринкової економіки ділова репутація стає ключовим фактором конкурентоспроможності бізнесу та найбільш дієвим засобом просування, залучення інвестицій та клієнтів. Доведено, що на цей час в Україні на державному рівні репутація не розглядається в якості стратегічного ресурсу формування довіри до держави як серед внутрішньої так і зовнішньої цільових аудиторій. В результаті дослідження визначено негативні чинники, які впливають на репутацію як держави, так і українських підприємств. Проведений аналіз показав взаємовплив та взаємозв'язок репутації держави та окремо взятого підприємства. Запропоновано, що основою впровадження нової економічної парадигми в Україні має стати формування репутаційної економіки. Репутаційний капітал повинен бути головним активом у формуванні конкурентних переваг українського бізнесу на міжнародному ринку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Baliun O. O. Reputation capital as the factor of competitive recovery of Ukrainian enterprises on the international market / O. O. Baliun, S. B. Fiialka // Поліграфія і видавнича справа. - 2018. - № 2. - С. 76–88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2018_2_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |