Наукова періодика України | Поліграфія і видавнича справа | ||
Мудра І. М. Нейромаркетинг — теорія і особливості застосування редакціями друкованих газет / І. М. Мудра // Поліграфія і видавнича справа. - 2018. - № 1. - С. 139–146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2018_1_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мудра І. М. Нейромаркетинг — теорія і особливості застосування редакціями друкованих газет / І. М. Мудра // Поліграфія і видавнича справа. - 2018. - № 1. - С. 139–146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2018_1_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |