Наукова періодика України Поліграфія і видавнича справа


Мудра І. М. 
Нейромаркетинг — теорія і особливості застосування редакціями друкованих газет / І. М. Мудра // Поліграфія і видавнича справа. - 2018. - № 1. - С. 139–146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2018_1_18
  Повний текст PDF - 1.29 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мудра І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мудра І. М. Нейромаркетинг — теорія і особливості застосування редакціями друкованих газет / І. М. Мудра // Поліграфія і видавнича справа. - 2018. - № 1. - С. 139–146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2018_1_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мудра Ірина Миколаївна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського