Наукова періодика України | Поліграфія і видавнича справа | ||
Дерпак О. В. Реклама як ефективний чинник формування мовленнєвої культури споживача (на матеріалі реклами будівельних послуг) / О. В. Дерпак // Поліграфія і видавнича справа. - 2017. - № 2. - С. 183–189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2017_2_22 З'ясовано проблему ефективного мовленнєвого впливу рекламного тексту на культуру мовлення. Вміщено детальний аналіз ненормативних текстів реклами у сфері будівельних послуг з погляду впливу на потенційного споживача. Дан висновк, що ненормативні українські рекламні тексти закріплюють у свідомості споживача кальковані суржикові форми, і якщо помилки трапляються часто, споживач може сприймати їх як норму. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дерпак О. В. Реклама як ефективний чинник формування мовленнєвої культури споживача (на матеріалі реклами будівельних послуг) / О. В. Дерпак // Поліграфія і видавнича справа. - 2017. - № 2. - С. 183–189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2017_2_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |