Наукова періодика України Поліграфія і видавнича справа


Скібан О. І. 
Сучасні технології книжкової промоції в аспекті мас-медійної взаємодії / О. І. Скібан // Поліграфія і видавнича справа. - 2016. - № 2. - С. 199–207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2016_2_24
Проаналізовано сучасні технології просування видавничої продукції на українському ринку. Розглянуто як традиційні канали та засоби для популяризації книги, так і сучасні, які представлені у видавничих комунікаціях. Окреслено можливості та роль мас-медіа для забезпечення ефективної книжкової промоції.
  Повний текст PDF - 347.865 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Скібан О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Скібан О. І. Сучасні технології книжкової промоції в аспекті мас-медійної взаємодії / О. І. Скібан // Поліграфія і видавнича справа. - 2016. - № 2. - С. 199–207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2016_2_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Скібан Олена Іванівна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського