Наукова періодика України | Поліграфія і видавнича справа | ||
Скібан О. І. Сучасні технології книжкової промоції в аспекті мас-медійної взаємодії / О. І. Скібан // Поліграфія і видавнича справа. - 2016. - № 2. - С. 199–207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2016_2_24 Проаналізовано сучасні технології просування видавничої продукції на українському ринку. Розглянуто як традиційні канали та засоби для популяризації книги, так і сучасні, які представлені у видавничих комунікаціях. Окреслено можливості та роль мас-медіа для забезпечення ефективної книжкової промоції. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Скібан О. І. Сучасні технології книжкової промоції в аспекті мас-медійної взаємодії / О. І. Скібан // Поліграфія і видавнича справа. - 2016. - № 2. - С. 199–207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2016_2_24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |