Наукова періодика України | Поліграфія і видавнича справа | ||
Балюн О. О. Чинник страху як інструмент збільшення продажів / О. О. Балюн // Поліграфія і видавнича справа. - 2016. - № 1. - С. 238-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2016_1_27 Висвітлено роль страху в переконуючій масовій комунікації як інструменту впливу на поведінку споживача. Розглянуто застосування комунікативних складників страху в рекламі, паблік рилейшинз, Інтернет-маркетингу. Проаналізовано інформаційні складники публікацій в засобах масової інформації про небезпеку енергетичної кризи у 2014 р. для населення України, що стало причиною виникнення тривожних настроїв. На основі аналізу статистичних даних щодо динаміки продажів побутових груп товарів, зокрема водонагрівачів-бойлерів, твердопаливних котлів, обігрівачів, виявлено взаємозв'язок між тривожними та панічними настроями споживачів і результатами продажів. Доведено, що страх населення "замерзнути взимку" став причиною збільшення продажу певних побутових груп товарів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Балюн О. О. Чинник страху як інструмент збільшення продажів / О. О. Балюн // Поліграфія і видавнича справа. - 2016. - № 1. - С. 238-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2016_1_27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |