Наукова періодика України Поліграфія і видавнича справа


Ткаченко О. О. 
Специфіка рекламної діяльності навчальних закладів у контексті їх позиціонування / О. О. Ткаченко // Поліграфія і видавнича справа. - 2016. - № 1. - С. 209-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2016_1_24
Розкрито специфіку рекламної діяльності навчальних закладів, зокрема обгрунтовано потребу вивчення цього питання, зважаючи на його актуальність і недостатню опрацьованість. Рекламну діяльність розглянуто як необхідну умову та чинник стійкості, конкурентоспроможності навчального закладу та його успіху на ринку освіти. Вказано на передумови переорієнтації пріоритетів освітньої діяльності та сферу вдосконалення рекламного процесу навчального закладу, а також завдання, які має виконувати рекламна діяльність у сфері освітніх послуг. Уточнено функції реклами освітніх послуг (інформаційна, ціннісно-орієнтована, комунікативна).
  Повний текст PDF - 289.117 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ткаченко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ткаченко О. О. Специфіка рекламної діяльності навчальних закладів у контексті їх позиціонування / О. О. Ткаченко // Поліграфія і видавнича справа. - 2016. - № 1. - С. 209-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2016_1_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ткаченко Олександр Олегович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського