Наукова періодика України Поліграфія і видавнича справа


Бессараб А. О. 
Просування книжкової продукції та формування читацької культури на сторінках жіночих журналів "Натали" та "Единственная" / А. О. Бессараб // Поліграфія і видавнича справа. - 2015. - № 2. - С. 119–127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2015_2_16
Розглянуто просування книжкової продукції та формування читацької культури на сторінках журналів "Натали" та "Единственная". Виявлено, що це здійснюють за допомогою статей про життя письменників, рекламних анотацій нових видань, звернення до зірок, тематичної підбірки і порад книг як подарунку, рекомендацій, що і як читати, публікування уривків з майбутніх творів тощо. Аналіз редакційних матеріалів з 2005 р. по квітень 2015 р. надає підставу стверджувати про формування інтересу до читання в журналах "Натали" та "Единственная".
  Повний текст PDF - 339.981 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бессараб А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бессараб А. О. Просування книжкової продукції та формування читацької культури на сторінках жіночих журналів "Натали" та "Единственная" / А. О. Бессараб // Поліграфія і видавнича справа. - 2015. - № 2. - С. 119–127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2015_2_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бессараб Анастасія Олександрівна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського