Наукова періодика України | Поліграфія і видавнича справа | ||
Лященко А. В. Формування уявлень про рекламу як форму масової комунікації / А. В. Лященко // Поліграфія і видавнича справа. - 2015. - № 2. - С. 111–118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2015_2_15 Проблема соціокультурного осмислення ролі і місця реклами за умов переходу України до інформаційного суспільства все ще залишається маловивченою як у теоретичному, так і у практичному аспектах. До того ж її вивчення має бути міждисциплінарним, бо об'єднує масову комунікацію, соціальні відносини у суспільстві, ринкові відносини в економіці. Комплексний підхід передбачає дослідження реклами як форми масової комунікації, яка не лише забез печує збут продукції, але й формує зв'язки між різними прошарками соціуму та сприяє просуванню у суспільне життя соціально значущих ідеалів. Однак залишається нагальна потреба у глибшому вивченні соціально-філософських проблем, психологічних та культурних механізмів інституту реклами, що визначаються сучасними тенденціями розвитку соціуму, та їх моральний, духовний, соціокультурний і емоційний вплив на індивіда у комунікативних процесах. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лященко А. В. Формування уявлень про рекламу як форму масової комунікації / А. В. Лященко // Поліграфія і видавнича справа. - 2015. - № 2. - С. 111–118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2015_2_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |