Наукова періодика України | Поліграфія і видавнича справа | ||
Вовк Г. С. Мерчандайзингові засоби активізації продажу книжкової продукції / Г. С. Вовк // Поліграфія і видавнича справа. - 2014. - № 3. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2014_3_16 Розглянуто комплекс мерчандайзингу у книготорговельному підприємстві як засіб впливу на поведінку споживача та активізацію продажу книжкової продукції. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Вовк Г. С. Мерчандайзингові засоби активізації продажу книжкової продукції / Г. С. Вовк // Поліграфія і видавнича справа. - 2014. - № 3. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2014_3_16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |