Наукова періодика України Поліграфія і видавнича справа


Вовк Г. С. 
Мерчандайзингові засоби активізації продажу книжкової продукції / Г. С. Вовк // Поліграфія і видавнича справа. - 2014. - № 3. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2014_3_16
Розглянуто комплекс мерчандайзингу у книготорговельному підприємстві як засіб впливу на поведінку споживача та активізацію продажу книжкової продукції.
  Повний текст PDF - 355.803 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вовк Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вовк Г. С. Мерчандайзингові засоби активізації продажу книжкової продукції / Г. С. Вовк // Поліграфія і видавнича справа. - 2014. - № 3. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2014_3_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського