Наукова періодика України | Поліграфія і видавнича справа | ||
Антоник О. В. Книжкові конкурси як засіб активізації попиту на книжкову продукцію / О. В. Антоник, О. О. Жолдак // Поліграфія і видавнича справа. - 2014. - № 3. - С. 73-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2014_3_15 Відмічено особливості книги як суб'єкта комунікації, її соціокомунікативні і товарні функції. Охарактеризовано книжкові конкурси, що функціонують в Україні, зокрема, конкурс "Найкраща книга Форуму". Висвітлено результати анкетування учасників і відвідувачів Форуму видавців у Львові щодо впливу книжкових конкурсів на активізацію читацьких інтересів і купівельного попиту. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Антоник О. В. Книжкові конкурси як засіб активізації попиту на книжкову продукцію / О. В. Антоник, О. О. Жолдак // Поліграфія і видавнича справа. - 2014. - № 3. - С. 73-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2014_3_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |