Наукова періодика України Поліграфія і видавнича справа


Мудра І. M. 
Маркетингові стратегії регіональних газет як інструментарій завоювання популярності (на прикладі газет "Високий Замок" і "Експрес") / І. M. Мудра // Поліграфія і видавнича справа. - 2013. - № 3-4. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2013_3-4_6
Проаналізовано маркетингову стратегію, використання маркетингових інструментів регіональними газетами "Високий Замок" і "Експрес".
  Повний текст PDF - 361.052 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мудра І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мудра І. M. Маркетингові стратегії регіональних газет як інструментарій завоювання популярності (на прикладі газет "Високий Замок" і "Експрес") / І. M. Мудра // Поліграфія і видавнича справа. - 2013. - № 3-4. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2013_3-4_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського