Наукова періодика України | Поліграфія і видавнича справа | ||
Мудра І. M. Маркетингові стратегії регіональних газет як інструментарій завоювання популярності (на прикладі газет "Високий Замок" і "Експрес") / І. M. Мудра // Поліграфія і видавнича справа. - 2013. - № 3-4. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2013_3-4_6 Проаналізовано маркетингову стратегію, використання маркетингових інструментів регіональними газетами "Високий Замок" і "Експрес". Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мудра І. M. Маркетингові стратегії регіональних газет як інструментарій завоювання популярності (на прикладі газет "Високий Замок" і "Експрес") / І. M. Мудра // Поліграфія і видавнича справа. - 2013. - № 3-4. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2013_3-4_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |