Наукова періодика України | Поліграфія і видавнича справа | ||
Шиндировський І. М. Стимулювання продажу книжкової продукції в роздрібній торгівлі / І. М. Шиндировський // Поліграфія і видавнича справа. - 2011. - № 2. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2011_2_8 Досліджено теоретичні та практичні проблеми застосування різних інструментів стимулювання продажу в роздрібній торгівлі книжковою продукцією. Визначено стратегічні напрями подальшого розвитку активних форм просування книжкової продукції до кінцевого споживача за умов конкуренції. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шиндировський І. М. Стимулювання продажу книжкової продукції в роздрібній торгівлі / І. М. Шиндировський // Поліграфія і видавнича справа. - 2011. - № 2. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2011_2_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |