Наукова періодика України | Поліграфія і видавнича справа | ||
Борисенко О. М. Видавничий знак у системі товарної інформації про книжкову продукцію / О. М. Борисенко // Поліграфія і видавнича справа. - 2011. - № 1. - С. 100-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2011_1_14 Зазначено, що художнє графічне зображення видавничої марки, призначене ідентифікувати видавничу продукцію чи видавництво у свідомості покупця, допомагає вирізнити книговидавничу продукцію через оригінальні властивості самого товарного знаку. Саме тому ще від зародження книгодрукарської справи на титульних чи прикінцевих сторінках книжкових видань існують емблеми, вензелі чи герби. Розглянуто деякі історичні віхи та сучасну систематизацію видавничих знаків як предмет графічного мистецтва, який призначений нести інформацію про товар, ім'я якому - Книга. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Борисенко О. М. Видавничий знак у системі товарної інформації про книжкову продукцію / О. М. Борисенко // Поліграфія і видавнича справа. - 2011. - № 1. - С. 100-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2011_1_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |