Наукова періодика України Поліграфія і видавнича справа


Михайлович-Гетто О. П. 
Конотація термінологічності як дієвий засіб увиразнення тексту масової реклами / О. П. Михайлович-Гетто // Поліграфія і видавнича справа. - 2008. - № 2. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2008_2_13
Розглянуто конотативний аспект значення терміна у рекламному тексті. Охарактеризовано конотації науковості, новизни, іншомовності.
  Повний текст PDF - 358.024 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Михайлович-Гетто О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Михайлович-Гетто О. П. Конотація термінологічності як дієвий засіб увиразнення тексту масової реклами / О. П. Михайлович-Гетто // Поліграфія і видавнича справа. - 2008. - № 2. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2008_2_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського