Наукова періодика України | Поліграфія і видавнича справа | ||
Михайлович-Гетто О. П. Конотація термінологічності як дієвий засіб увиразнення тексту масової реклами / О. П. Михайлович-Гетто // Поліграфія і видавнича справа. - 2008. - № 2. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2008_2_13 Розглянуто конотативний аспект значення терміна у рекламному тексті. Охарактеризовано конотації науковості, новизни, іншомовності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Михайлович-Гетто О. П. Конотація термінологічності як дієвий засіб увиразнення тексту масової реклами / О. П. Михайлович-Гетто // Поліграфія і видавнича справа. - 2008. - № 2. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2008_2_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |