Наукова періодика України Поліграфія і видавнича справа


Скорина А. С. 
Маркетингові дослідження сучасного українського книгобізнесу / А. С. Скорина // Поліграфія і видавнича справа. - 2008. - № 1. - С. 115-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2008_1_24
  Повний текст PDF - 308.196 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Скорина А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Скорина А. С. Маркетингові дослідження сучасного українського книгобізнесу / А. С. Скорина // Поліграфія і видавнича справа. - 2008. - № 1. - С. 115-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2008_1_24.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського