Наукова періодика України | Право і суспільство | ||
Торяник В. М. Предмет адміністративних проступків у сфері рекламної діяльності: ґенеза, сутність, класифікація / В. М. Торяник, Н. А. Піхун // Право і суспільство. - 2015. - № 1. - С. 168-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2015_1_30 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Торяник В. М. Предмет адміністративних проступків у сфері рекламної діяльності: ґенеза, сутність, класифікація / В. М. Торяник, Н. А. Піхун // Право і суспільство. - 2015. - № 1. - С. 168-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2015_1_30. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |