Наукова періодика України Право і суспільство


Марченко О. В. 
До проблеми визначення поняття "реклама" / О. В. Марченко // Право і суспільство. - 2014. - № 6.1(2). - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2014_6.1%282%29__21
  Повний текст PDF - 175.271 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Марченко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Марченко О. В. До проблеми визначення поняття "реклама" / О. В. Марченко // Право і суспільство. - 2014. - № 6.1(2). - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2014_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Марченко Олеся Володимирівна (юридичні науки)
  • Марченко Оксана Володимирівна (юридичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського